Zakgeldregeling

Tarief per maand € 47,50 (incl. btw) en eenmalig € 225,00 intakekosten(incl btw)

Wat mag u verwachten:

-Intakegesprek op locatie.

-Het verzorgen van voldoende saldo op de zakgeldrekening.

-Eventueel beheer van de spaarrekening.

-Betalen van de periodieke kosten zoals bv. ziektenkostenverzekering

-Financieel overzicht / budgetplan maken.

-Op verzoek aanleveren van jaaroverzichten.

-Administratie op orde brengen. Doornemen uitgaven en inkomsten bij het intakegesprek.

-Maandelijks verzenden van overzichten inkomsten en uitgaven.

-Op verzoek en indien gewenst 1x per kwartaal een inloopspreekuur op locatie. Dit is voor algemene zaken/opmerkingen, niet voor individuele zaken die op dat moment spelen.

-Voor belastingaangiftes wordt per aangifte € 40,00(incl btw) in rekening gebracht.

Extra uren worden in rekening gebracht conform ons reguliere uurtarief . Dit gaat altijd in overleg. Het uurtarief bedraagt € 60,92 incl. btw.  Eventuele verdere begeleiding gaat in overleg met cliënt en/of begeleiding of andere betrokken personen.