Zakgeldregeling
Tarief per maand € 47,50 (incl. btw) en eenmalig € 225,00 intakekosten(incl btw)
Wat mag u verwachten:
-Intakegesprek op locatie.
-Het verzorgen van voldoende saldo op de zakgeldrekening.
-Eventueel beheer van de spaarrekening.
-Betalen van de periodieke kosten zoals bv. ziektenkostenverzekering
-Financieel overzicht / budgetplan maken.
-Op verzoek aanleveren van jaaroverzichten.
-Administratie op orde brengen. Doornemen uitgaven en inkomsten bij het intakegesprek.
-Maandelijks verzenden van overzichten inkomsten en uitgaven.
-Op verzoek en indien gewenst 1x per kwartaal een inloopspreekuur op locatie. Dit is voor algemene zaken/opmerkingen, niet voor individuele zaken die op dat moment spelen.
-Voor belastingaangiftes wordt per aangifte € 40,00(incl btw) in rekening gebracht.
Extra uren worden in rekening gebracht conform ons reguliere uurtarief . Dit gaat altijd in overleg. Het uurtarief bedraagt € 60,92 incl. btw. Eventuele verdere begeleiding gaat in overleg met cliënt en/of begeleiding of andere betrokken personen.